مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-06سياسي

پژوهش فروشی مشکل امروز کشور در عرصه پژوهش است


مشکل امروز کشور در عرصه پژوهش، ضعیف بودن پژوهش و به زبان بهتر پژوهش فروشی است.

- آیت الله بهشتی امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران وفناوران برتر استان قم که در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: از وقتی در دهه سی برای فعالیت علمی از شیراز به قم آمدم تلاش کردم که دو بخش حوزوی و دانشگاهی را به یکدیگر پیوند بزنم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در آن سال ها بزرگانی مانند شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید مفتح پیشگام این مساله بودند، اظهار کرد: شهید مطهری در دانشکده فلسفه دانشگاه تهران تدریس می کرد و همین مساله برای ما طلاب الهام بخش بود که می توانیم اثرگذاری خاصی در عرصه های علمی در کشور داشته باشیم.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به دوران تحصیل و اخذ دکتری در دانشگاه تهران گفت: به دلیل فشار ساواک، پایان نامه دکتری من تا سال 56 طول کشید و به دلیل فشارهایی که از آن ناحیه وارد شد بنده فقط در دبیرستان تدریس می کردم؛ اما در حین تدریس به تحقیق و تدریس در حوزه نیز مشغول بودم.

رییس سابق دانشگاه قم ادامه داد: پس از انقلاب به مجلس رفتم و در دانشگاه تهران مشغول به تدریس شدم و بیش از ده سال است که بازنشست شدم.

وی با تاکید بر اینکه مشکل امروز کشور در عرصه پژوهش، ضعیف بودن پژوهش و به زبان بهتر پژوهش فروشی است، تصریح کرد: امروز در خیابان انقلاب عده بسیاری ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش فروشی مشکل امروز کشور در عرصه پژوهش است

پژوهش فروشی مشکل امروز کشور در عرصه پژوهش است