مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-06سياسي

تدوین سند راهبردی امیدبخش و شتاب دهنده/ شهروند در مسیر هوشمندسازی


مدیرعامل شرکت شهروند در اولین نشست خود با موضوع تشریح و بررسی سیاست های شرکت شهروند در حوزه فروشگاهی و بازرگانی بر لزوم تهیه سند راهبردی و تدوین نقشه راه بلند مدت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در نشست با مدیران فروشگاهی با تاکید بر لزوم هم افزایی و ایجاد زنجیره اتصال در عملکرد تمام ارکان شرکت گفت: تهیه و تدوین چشم انداز مساله ای است که باید به عنوان یک نقشه راه امیدبخش و شتاب دهنده در مجموعه تعریف و عملیاتی شود، داشتن سند راهبردی طولانی مدت می تواند مقیاسی برای سنجش میزان اثربخشی عملکرد شرکت باشد.

داود قربانیان با بیان اینکه امروزه فضای کسب و کارها در حال تغییر است گفت: شروع پاندمی کرونا و شرایط اقتصادی حاکم منجر به تغییر عادات خرید مصرف کنندگان شده، لازم است ضمن شناخت و اطلاع از این تغییرات راهکارهایی در خصوص تامین سبد خانوار ارائه و عملیاتی شود.

مدیرعامل شهروند در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه بخش عمده ای از کسب و کارها و صنعت خرده فروشی تمرکز خود را بر فروش در فضای مجازی قرار دادند، فروشگاه های شهروند نیز با آگاهی از این موضوع باید در مسیر هوشمندسازی و ریل گذاری دانش محور حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راهبردی امیدبخش و شتاب دهنده/ شهروند در مسیر هوشمندسازی

تدوین سند راهبردی امیدبخش و شتاب دهنده/ شهروند در مسیر هوشمندسازی