مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-06سياسي

صلح و ثبات پایدار در منطقه با کمک کشورهای منطقه تامین می شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تجربه ثابت کرده است که هر وقت که پای بیگانگان و کشورهای فرامنطقه ای در یک منطقه باز شده است هرگز نتوانسته اند صلح و امنیت و آرامش را برای آن منطقه به ارمغان بیاورد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تجربه ثابت کرده است که هر وقت که پای بیگانگان و کشورهای فرامنطقه ای در یک منطقه باز شده است هرگز نتوانسته اند صلح و امنیت و آرامش را برای آن منطقه به ارمغان بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ظهر امروز (15 آذرماه) در دیدار ناوگروه پاکستانی اظهار کرد: بدون شک این گونه ارتباطاتی که بین دو نیروی دریای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در سنوات اخیر برقرار شده است زمینه ای برای ارتباط مستحکم تر برای دو کشور همسایه خواهد بود.

وی با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران مشترکات فرهنگی زیادی با کشور برادر؛ پاکستان دارد، افزود: این دو کشور از فرهنگ و تاریخ و همچنین سوابق خوب حسن همجواری با یکدیگر برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، موفقیت های کشور برادر پاکستان را موفقیت های خود می داند، تصریح کرد: پیشرفت و توسعه دو کشور بزرگ منطقه می تواند نقش بسیار موثری در هم افزایی ظرفیت های منطقه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و ثبات پایدار در منطقه با کمک کشورهای منطقه تامین می شود

صلح و ثبات پایدار در منطقه با کمک کشورهای منطقه تامین می شود