مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-06سياسي

لزوم حرکت فروشگاه های شهروند در مسیر هوشمندسازی


مدیرعامل شرکت شهروند بر لزوم تهیه سند راهبردی و تدوین نقشه راه بلند مدت تاکید کرد و گفت: فروشگاه های شهروند باید در مسیر هوشمندسازی و ریل گذاری دانش محور حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در نشست با مدیران فروشگاهی با موضوع تشریح و بررسی سیاست های شرکت شهروند در حوزه فروشگاهی و بازرگانی با تاکید بر لزوم هم افزایی و ایجاد زنجیره اتصال در عملکرد تمام ارکان شرکت گفت: تهیه و تدوین چشم انداز مساله ای است که باید به عنوان یک نقشه راه امیدبخش و شتاب دهنده در مجموعه تعریف و عملیاتی شود، داشتن سند راهبردی طولانی مدت می تواند مقیاسی برای سنجش میزان اثربخشی عملکرد شرکت باشد.

وی با بیان اینکه امروزه فضای کسب وکارها در حال تغییر است، ادامه داد: شروع پاندمی کرونا و شرایط اقتصادی حاکم منجر به تغییر عادات خرید مصرف کنندگان شده، لازم است ضمن شناخت و اطلاع از این تغییرات راهکارهایی در خصوص تامین سبد خانوار ارائه و عملیاتی شود.

مدیرعامل شهروند در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه بخش عمده ای از کسب و کارها و صنعت خرده فروشی تمرکز خود را بر فروش در فضای مجازی قرار دادند، فروشگاه های شهروند نیز با آگاهی از این موضوع باید در مسیر هوشمندسازی و ریل گذاری دانش محور حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت فروشگاه های شهروند در مسیر هوشمندسازی

لزوم حرکت فروشگاه های شهروند در مسیر هوشمندسازی