مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-06سياسي

امام جمعه جیرفت: شهید «ناصر رییسی» لایق کسب درجه رفیع شهادت بود


شهید ناصر رییسی حقیقتا لایق کسب درجه رفیع شهادت بود که ولایتمداری، وجدان کاری و دین مداری او در بین مردم این منطقه زبان زد است و همه از وی به نیکی یاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز در نخستین یادواره شهید مدافع سلامت این شهرستان که با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان، کرونا انکار ناشدنی است.

وی تصریح کرد: به دستور فرماندهی معظم کل قوا، تمام نیروهای مسلح کشور امکانات خود را در خدمت کادر بهداشت و درمان قرار دادند که در مدیریت این ویروس بسیار مثمر ثمر بود.

تارم بیان داشت: تعطیلی اماکن مذهبی و تجمعات مذهبی از جمله نماز جمعه از دیگر رهنمودهای رهبری حکیم در این راستا به شمار می رود و دشمن علی رغم تلاش ها و صحنه سازی های زیادی که انجام داد، موفق به سوءاستفاده از شرایط کرونایی نشد.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: شهید دانستن کادر بهداشت و درمانی که در مسیر مقابله با کرونا جان می سپارند، امید و انگیزه را تقویت و قداست خدمت و ایثارگری آنان را تبیین خواهد کرد.

وی افزود: نه تنها کادر رسمی بهداشت و درمان، بلکه گروه های جهادی به ویژه طلاب و روحانیت نیز به کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند و نقش روحانیت نیز بیش از پیش برجسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جیرفت: شهید «ناصر رییسی» لایق کسب درجه رفیع شهادت بود

امام جمعه جیرفت: شهید «ناصر رییسی» لایق کسب درجه رفیع شهادت بود