مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-06دانش

برنامه های پارک فناوری پردیس برای هفته ملی پزوهش اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پارک فناوری پردیس در هفته ملی پژوهش و فناوری از 20 تا 25 آذرماه 1400 برنامه های متنوعی را اجرایی خواهد کرد که از آن جمله می توان به برگزاری تور های بازدید از پارک با هدف آشنایی .

- پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری ویژه های برنامه های خود را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پارک فناوری پردیس در هفته ملی پژوهش و فناوری از 20 تا 25 آذرماه 1400 برنامه های متنوعی را اجرایی خواهد کرد که از آن جمله می توان به برگزاری تور های بازدید از پارک با هدف آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، آشنایی با پارک فناوری پردیس، بازدید از فضای شهری و ظرفیت های ایجاد شده در پارک و همچنین بازدید از فضای کار اشتراکی و شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

از دیگر برنامه های این هفته برگزاری رویداد ملی ریتکس با هدف حمایت از پژوهش های کاربردی و مسئله محور و در راستای حل نیاز های فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور است.

داوری طرح های برگزیده در 7 کارگروه سلامت و پزشکی، کشاورزی، زیست فناوری، برق و فناوری اطلاعات، نانو و منابع آب؛ نفت و شیمی؛ مدیریت نوآوری و فناوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پارک فناوری پردیس برای هفته ملی پزوهش اعلام شد

برنامه های پارک فناوری پردیس برای هفته ملی پزوهش اعلام شد