مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-06اقتصادي

استخدام 4 معلول در دستگاه های دولتی استان ایلام


بهزیستی مطالبه گر است و در کنار مددجو قرار دارد و در سال جاری تاکنون 4 نفر از معلولین در سازمان هایی چون آموزش و پرورش و منابع طبیعی استخدام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت با بنیاد مسکن، این نهاد خارج از نوبت تسهیلات مسکن را به معلولین پرداخت میکند ؛ برای تک معلول 50 میلیون تومان، 76 میلیون تومان برای دو معلول روستایی، 120 میلیون تومان 2 معلول شهری کمک بلاعوض پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: به دلیل محدودیت های اعتباری تنها 15 میلیارد ریال کمک موردی داشتیم که صرف خرید کمک توانبخشی سمعک، عصا، ویلچر و… برای معلولین شد.

همتی گفت: کارفرمایان که برای افراد معلول اشتغالزایی کنند وام هایی با تسهیلات پایین اعطا می شود و اگر پیمانکار برای مددجو اشتغال ایجاد کند خود سازمان، بیمه سهم کارفرما را تقبل کرده و پرداخت می کند.

وی در خصوص قانون سه درصدی استخدام معلولین نیز بیان کرد: بهزیستی مطالبه گر است و در کنار مددجو قرار دارد و در سال جاری تاکنون 4 نفر از معلولین در سازمان هایی چون آموزش و پرورش و منابع طبیعی استخدام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 4 معلول در دستگاه های دولتی استان ایلام

استخدام 4 معلول در دستگاه های دولتی استان ایلام