مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-06سياسي

جلسه هم افزایی مبلغات طرح «صیانت از خانواده معتادین» برگزار شد


به همت اداره امور تبلیغ عمومی خواهران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جلسه هم افزایی مبلغات طرح «صیانت از خانواده معتادین» برگزار شد.

- ، به همت اداره امور تبلیغ عمومی خواهران جلسه هم افزایی مبلغات طرح صیانت از خانواده معتادین در سالن جلسات رضوان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری بانوان را در صف اول جهاد فرهنگی دانست و اظهار داشت: گزارشات میدانی حاکی از نقش آفرینی های بزرگی از فعالیت های جهادی فرهنگی بانوان بوده و می توان گفت بانوان در صف اول جهاد فرهنگی و تبلیغی می باشند.

وی در ادامه افزود: سال 1397 رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به فعالیت های فرهنگی در شهر قم تذکرات جدی را خطاب به مسئولین فرهنگی دادند.

باتوجه به فرمایش ایشان در خصوص شهر قم و اینکه معظم له، شهر قم را مادر انقلاب می دانند باید نگاه ما در عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی تغییر نماید.

مدیر کل تبلیغ عمومی بیان کرد: دشمن می داند اگر بتواند در شهر قم که مرکز صدور انقلاب است، نقشه های شوم خود را پیاده سازی کند و معیار و سبک زندگی اسلامی را در این شهر تغییر دهد به راحتی می تواند در دیگر شهرهای کشور نیز اهداف خود را عملیاتی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم افزایی مبلغات طرح «صیانت از خانواده معتادین» برگزار شد

جلسه هم افزایی مبلغات طرح «صیانت از خانواده معتادین» برگزار شد