مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-06اقتصادي

رشد 28 درصدی جابه جایی مسافر در البرز


731 هزار مسافر در هشت ماهه اول سال توسط ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای البرز به سایر نقاط کشور جابه جا شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید اسماعیل امیرزاده، معاون حمل و نقل راهدار ی و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: طی هشت ماهه نخست امسال 731 هزار مسافر در قالب هشت هزار و  146 سفر به نقاط مختلف کشور جابه جا شده اند.

وی با بیان اینکه میزان جابه جایی مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است، افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا استفاده از ماسک برای تمامی سرنشینان، کاهش ظرفیت پذیرش مسافر، ضدعفونی کردن فضای داخل اتوبوس ها پیش از هر سفر و ارائه بسته های بهداشتی در همه سفرها الزامی است.

امیرزاده تصریح کرد: همچنین بلیت مسافران پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آن ها توسط پایانه فروش بلیت صادر می شود و شرکت های مسافربری نیز موظف هستند قبل از صدور بلیت وضعیت سلامت مسافر را از طریق ارسال کد ملی به سامانه سروا استعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 28 درصدی جابه جایی مسافر در البرز

رشد 28 درصدی جابه جایی مسافر در البرز