مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-06اقتصادي

219 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند


سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری 219 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان، گفت: کاهش آمارها در صورت عدم رعایت دستور العمل ها شکننده بوده و امکان افزایش دوباره وجود دارد.

- ، فردین مهرابیان ظهر دوشنبه با اشاره به روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گیلان همانند روزهای و هفته های اخیر، اظهار کرد: البته این نباید سبب عادی انگاری و بی توجهی به رعایت شیوه نامه ها در میان شهروندان شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 52 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان بستری شده اند، گفت: در مقایسه با 48 ساعت گذشته با کاهش 19 نفری در میان مبتلایان مواجه هستیم.

مهرابیان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون 219 بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند، گفت: 48 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و 9 نفر از این افراد امروز به این بخش منتقل شده اند.

وی به روند خوب واکسیناسیون در استان گیلان نیز اشاره و اضافه کرد: امروز 452 پایگاه و مرکز واکسیناسیون در استان فعال است، تأکید کرد: رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، تزریق واکسن، پرهیز از حضور در دورهمی و مراسم باید با دقت و جدیت رعایت شود.

مهرابیان با اشاره به شیوع سویه جدید با نام اومیکرون، افزود: با توجه به ناشناخته بودن و قدرت بالای انتشار و سرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

219 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند

219 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند