مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-06دانش

شناسایی هویت یکی از شهدای آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب


شهید حسینعلی کریمی که در سال 1397 به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

- شهید حسینعلی کریمی که در سال 1397 به عنوان شهید گمنام در "دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب " دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شهید حسینعلی کریمی که در سال 1397 به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، یکی از شهدای گمنام آرمیده در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهرانجنوب از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

سرباز شهید حسینعلی کریمی ، فرزند حاجعلی، متولد 1344، جمعی تیپ 40 سراب ، در خردادماه 1365در عملیات کربلای 6 در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده بود.

شهید کریمی در سال 1397_علیرغم تلاش های انجام شده_ پس از عدم شناسایی به عنوان شهید گمنام در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهرانجنوب دفن شده بود.

امروز (15آذرماه)، جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید کریمی، خانواده گرامی این شهید را پس از گذشت 35سال از چشم انتظاری درآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هویت یکی از شهدای آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب

شناسایی هویت یکی از شهدای آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب