مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-06سياسي

لزوم آمادگی کامل دانشجویان در عرصه جهاد تبیین


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با تشکل های دانشجویی بر لزوم آمادگی کامل دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم و آگاه در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر عبدالحسین کلانتری، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در دفاتر اتحادیه های تشکل های دانشجویی (اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه انجمن های اسلامی دفتر تحکیم وحدت و اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی) حضور پیدا کرد و با دبیران کل و اعضای اتحادیه های دانشجویی به گفت و گو پرداخت.

کلانتری در این دیدار ضمن تبریک روز دانشجو و تقدیر و تشکر از فعالیت های اتحادیه های تشکل های دانشجویی، به اهمیت این دیدارها توسط مسئولین با دانشجویان پرداخت و تاکید کرد که این دیدارها باید مساله محور، با برنامه و مداوم باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه اینکه پیشرانی تحول منحصر به جوانان است، افزود: دانشجویان به خاطر خلاقیت، نوآوری، مرزشکنی و ویژگی های منحصری که دارند باید پیشران تحول در کشور باشند و در گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه های حکمرانی حضوری موثر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی کامل دانشجویان در عرصه جهاد تبیین

لزوم آمادگی کامل دانشجویان در عرصه جهاد تبیین