مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-06سياسي

برخورد سازمان بازرسی با داعیان فساد سیستماتیک در کشور


سازمان بازرسی مصمم است افرادی که با کم کاری بر ادعای دشمنان مبنی بر فساد سیستماتیک در کشور صحه می گذارند را سریعا شناسایی و به طرق قانونی با آن ها برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها تاکید فرموده اند که فساد سیستماتیک در کشور وجود ندارد.

خداییان ادامه داد: دشمنان سعی می کنند همه مسئولان را مفسد جلوه دهند در حالی که این ادعا خلاف واقع است، البته سازمان بازرسی مصمم است معدود افرادی که با کم کاری، سهل انگاری و سوءاستفاده از جایگاه و مقام خود، بر ادعای دشمنان نظام صحه می گذارند را سریعا شناسایی و به طرق قانونی با آن ها برخورد کند.

عضو شورای عالی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی دستگاهی تخصصی است و به جای شعار، باید مبارزه با فساد را در عمل و با بستن گلوگاه ها نشان دهد، تصریح کرد: بازرسان این سازمان وظیفه دارند انحصار را شناسایی و شفافیت را پیگیری کنند؛ چراکه فساد در نقاط کور و تاریک اتفاق می افتد و اگر عملکرد همه مسئولان شفاف باشد به فکر انحراف نمی افتند.

وی به بیان انتظارات افراد جامعه از سازمان بازرسی کل کشور پرداخت و بیان داشت: انتظار از سازمان بازرسی کل کشور این است که در کنار همه قوا، یک ناظر دقیق باشد و با گزارش صحیح و به موقع، هر نقطه سیاهی را شناسایی و به موقع برخورد نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سازمان بازرسی با داعیان فساد سیستماتیک در کشور

برخورد سازمان بازرسی با داعیان فساد سیستماتیک در کشور