مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-06اقتصادي

دولت در رفع محدودیت صنایع در 120 کیلومتری تهران تسریع کند


مدیرکل سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: پیشنهاد استان تهران تسریع در تصویب مصوبات پیشنهادی استان در هیئت دولت در رفع ممنوعیت استقرار و توسعه صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون عطایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشنهادات شاخص استان تهران برای تحول در حوزه اقتصادی اظهار داشت: با توجه به استقرار بخش قابل توجهی از صنایع کشور در استان تهران فارغ از موضوع ایجاد واحد صنعتی جدید واحدهای صنعتی موجود قصد توسعه فعالیت به منظور استفاده از تکنولوژی های نو و نوسازی تجهیزات و ماشین آلات خود را دارند که این امر به دلیل ممنوعیت استقرار در شعاع 120 کیلومتری تهران برایشان فراهم نشده است.

وی افزود: در مصوبات پنجاه و دومین نشست هیئت مقررات زدایی برای بهبود محیط کسب و کار مبنی بر تسهیل توسعه واحدهای صنایع صنعتی و معدنی در محدوده شعاع 120 کیلومتری استان تهران تصمیماتی برای حل این مشکل اتخاذ شد لیکن حل کامل این موارد نیاز به همکاری بیشتر دولت دارد و لذا پیشنهاد استان تسریع در تصویب مصوبات پیشنهادی استان در هیئت دولت می باشد.

شهرک های صنعتی غیردولتی باید از پرداخت عوارض تغییر کاربری معاف باشند مدیرکل سرمایه گذاری استانداری تهران عنوان کرد: در مورد شمول شهرک های صنعتی غیردولتی از مزایای شهرک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در رفع محدودیت صنایع در 120 کیلومتری تهران تسریع کند

دولت در رفع محدودیت صنایع در 120 کیلومتری تهران تسریع کند