مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-06سياسي

موافقت اصولی با فعالیت 14 موسسه قرآنی جدید


سی و هفتمین جلسه هیئت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور سرپرست معاونت قرآن و عترت برگزار و در آن موافقت اصولی 14 موسسه پذیرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت ، سی و هفتمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور اعضای این هیئت از جمله اصغر امیرنیا، عباس سلیمی، مهدی محمدی، مرتضی خدمتکار، سیدفخرالدین اسماعیلی و سعید کریمی برگزار شد.

در این جلسه پرونده 15 موسسه برای صدور مجوز فعالیت مورد بررسی قرار گرفت که پس از بحث و بررسی اعضا، در نهایت تعداد 14 مؤسسه مورد تأیید قرار گرفت.

در بین 14 موسسه ای که موفق به دریافت مجوز تأسیس شده اند هشت موسسه تنها موفق به کسب فعالیت در حوزه آموزش عمومی، چهار موسسه مجوز فعالیت در حوزه آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج و دو موسسه نیز مجوز فعالیت در سه حوزه آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و آموزش تخصصی قرآن کریم شده اند.

این موسسات شامل موسسه سرباز ولایت شهرستان بافت استان کرمان(آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج)، خورشید بی نشان شهر همدان(آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج)، شکوفه های باغ بهشت شهرستان جیرفت جنوب کرمان(آموزش عمومی)، اهل القرآن استان قم(آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و آموزش تخصصی)، جامعه الزهرا(س) اردبیل(آموزش عمومی)، آلاء الرحمن استان تهران(آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی با فعالیت 14 موسسه قرآنی جدید

موافقت اصولی با فعالیت 14 موسسه قرآنی جدید