مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-06سياسي

مشکلات فرهنگی با تکیه بر توانمندی های داخلی رفع شود


نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد که با ایجاد جبهه فرهنگی و هم افزایی دستگاه های متولی فرهنگ، و همچنین با تکیه بر توانمندی های داخلی می توان مشکلات حوزه فرهنگ را رفع کرد.

- آیت الله لطف الله دژکام دوشنبه 15 آذر در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی فارس که با حضور حجت الاسلام و المسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شیراز برگزار شد، گفت: چه بخواهیم یا نه در جنگ نابرابر فرهنگی قرار گرفته ایم و همه آحاد جامعه موظف است این نکته را متذکر شوند که عرصه، عرصه جنگ فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: راه پیروزی در عرصه جنگ نرم مشخص است و امام راحل راه دسترسی به پیروزی را با هم بودن عنوان کرده و افراد جامعه اینگونه به پیروزی میپرسند که با هم باشند.

مقام معظم رهبری نیز بر جبهه فرهنگی تاکید دارند.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: قرار بود در عرصه فرهنگی این جبهه ایجاد شود در حالی که در حوزه اقتصادی هم جزیره ای عمل کرده و اگر جبهه اقتصادی در کشور تشکیل شود، مشکلات برطرف خواهد شد.

او عنوان کرد: برخی از دولتمردان به جای محقق کردن بیانات مقام معظم رهبری به دنبال کشورهای بیگانه بودند ولی اقتصاد ایران به قدری توانمند است که تحریم ها هیچ اثری بر اقتصاد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فرهنگی با تکیه بر توانمندی های داخلی رفع شود

مشکلات فرهنگی با تکیه بر توانمندی های داخلی رفع شود