مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-06اجتماعي

ارسال الکترونیکی سوابق تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری به دانشگاه ها


مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از ارائه سرویس ارسال الکترونیکی سوابق تحصیلی و گواهی محل تحصیل سه سال آخر دوره دوم متوسطه پذیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاههای محل پذیرش خبر داد.

- مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از ارائه سرویس ارسال الکترونیکی سوابق تحصیلی و گواهی محل تحصیل سه سال آخر دوره دوم متوسطه پذیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاههای محل پذیرش خبر داد.

  محمود حبیبی در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و جهت سهولت در فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری و دریافت سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در سال 1400، از ابتدای مهر ماه سال جاری امکان ارائه الکترونیکی کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی در سامانه تأییدیه تحصیلی به آدرس الکترونیکیhttps://emt.

medu.

ir برای متقاضیان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: با ارائه این سرویس، پذیرفته شدگان آزمون سراسری با مراجعه به سامانه تأییدیه تحصیلی به آدرس الکترونیکی https://emt.

medu.

ir می توانند ارسال سوابق فارغ التحصیلی ، شامل کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه، به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست کنند و پس از کامل شدن فرآیند درخواست، و ارائه کد پیگیری ارائه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال الکترونیکی سوابق تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری به دانشگاه ها

ارسال الکترونیکی سوابق تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری به دانشگاه ها