مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-06سياسي

قمی: فارس در تبلیغات اسلامی باید سرآمد کشور باشد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استان فارس باید در تمام حوزه ها به ویژه در موضوع تبلیغات اسلامی باید سرآمد در کشور باشد و اراده های جمعی نیز بر این اصل باشد که گره های فرهنگی استان باز شود.

- حجت الاسلام محمد قمی دوشنبه 15 آذر در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس، بیان کرد: با توجه به توانمندی هایی که فارس دارد استان باید بیشتر از گذشته مورد توجه بوده و بودجه های قانونی به این استان اختصاص یابد.

او اضافه کرد: استان فارس در سبد اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی کشور است و مسیری در راستای رسیدن به قله انقلاب تدوین شده و سازمان نیز در این مسیر در حال حرکت است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: مسیر انقلاب در گام دوم نیز به گونه ای است که بیانگر این موضوع است که دشمنان بیش از تحرکات اقتصادی در تحرکات فرهنگی و تبلیغاتی در حال فعالیت هستند.

قمی یادآور شد: با توجه به فعالیت هایی که دشمنان در راستای تبلیغات علیه ایران دارند، از این رو یگان های تبلیغات اسلامی کشور باید در یک جبهه فعالیت کرده و نسبت به مقابله با دشمنان، اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته او، بانوان و رصد هوشمند می تواند عناصر قدرتمندی برای مقابله با دشمنان باشد تا بتوان اسلام ناب را به جهان عرضه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: فارس در تبلیغات اسلامی باید سرآمد کشور باشد

قمی: فارس در تبلیغات اسلامی باید سرآمد کشور باشد