مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-06سياسي

7 مرکز مجری پیوند سواد و زندگی به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت


مدیرکل دوره های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: از 505 مرکز مجری پیوند سواد و زندگی 7 مرکز به استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

- ، عابدین بازگیر صبح دوشنبه در یاسوج افزود: از مهمترین برنامه های کیفی بخشی در حوزه سوادآموزی، فعالیت گروه بهبود کیفیت، شورا و نشست های سوادآموزی و توانمندسازی کارشناسان و آموزش دهندگان است.

وی بیان داشت: کارگاه توانمندسازی سواد آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کارشناسان شهرستان های بویراحمد، دنا، مارگون و مناطق عشایری استان برگزار شد.

بازگیر تصریح کرد: ارتقا کیفیت در فعالیت های سوادآموزی مستلزم نظارت اصولی و مستمر است و کارگاه آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد به مدت 3 روز در یاسوج و دوگنبدان برگزار شد.

وی افزود: طرح پیوند سواد و زندگی در سطح کشور با هدف جامعه محور ساختن سواد در مراکز یادگیری محلی سوادآموزی اجرا می شود.

بازگیر تصریح کرد: مخاطب سوادآموزی در شرایط امروز باید بتواند با استفاده از آموخته های علمی و عملی خود در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود تغییر مثبت ایجاد کند و فراگیران سوادآموزی باید بتوانند با فراگیری این مهارت ها و حرفه ها با تلفیق علم و عمل در راستای یادگیری یک حرفه مشخص و ایجاد اشتغال گام بردارند و نقش سواد را در زندگی خود پر رنگ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مرکز مجری پیوند سواد و زندگی به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت

7 مرکز مجری پیوند سواد و زندگی به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت