مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-06اقتصادي

شناسایی و رفع نزدیک به 38 هزار مورد از عیوب شبکه توسط برق تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و رفع 37 هزار و 670 مورد عیوب شبکه با هزینه کرد بالغ بر 36 میلیارد ریال طی هشت ماه از اول سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و رفع 37 هزار و 670 مورد عیوب شبکه با هزینه کرد بالغ بر 36 میلیارد ریال طی هشت ماه از اول سال جاری خبر داد.

عادل کاظمی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همکاران این شرکت در راستای پایداری و بهبود شاخص های قابلیت اطمینان شبکه، اقدام به بازدید دوره ای شبکه و رفع عیوب شبکه کرده اند.

وی اضافه کرد: در این راستا امورهای تابعه ی برق تبریز به صورت منظم و سالانه اقدام به تدوین برنامه ی زمان بندی جهت بازدید از شبکه کرده و مطابق با آن نسبت به بازدید کل شبکه، ثبت عیوب و رفع آن به طور مستمر اقدام می کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، برای رفع عیوب مشاهده شده در تجهیزات شبکه، اقدام به برون سپاری فعالیت های سرویس و تعمیرات شبکه به پیمانکاران ذیصلاح کرده است و در این راستا با افزایش اکیپ ها، هم اکنون از هفت اکیپ پیمانکاری خط گرم به همراه اکیپ های تعمیراتی خط سرد و خط گرم موجود در خود شرکت، بهره برده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح مزایای استفاده از خط گرم گفت: ایجاد اطمینان در میان مشترکان و شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و رفع نزدیک به 38 هزار مورد از عیوب شبکه توسط برق تبریز

شناسایی و رفع نزدیک به 38 هزار مورد از عیوب شبکه توسط برق تبریز