مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-06دانش

تاسیس خوابگاه متاهلی برای دانشگاه هایی که تحصیلات تکمیلی دارند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تاسیس خوابگاه متاهلی برای دانشگاه هایی خبر داد که مقاطع تحصیلات تکمیلی فعال دارند.

- ، محمدعلی زلفی گل که صبح دوشنبه به صورت برخط در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه شیراز شرکت کرد، ضمن گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو بیان کرد: دانشگاه بدون دانشجو فقط یک کالبد است و روح ندارد.

حقیقتاً دانشگاه بدون دانشجو شور و نشاط و معنا و مفهومی ندارد و امید است به یاری خدا شرایطی رقم زده شود که شاهد حضور دانشجویان در بستر دانشگاه های کشور باشیم.

دکتر زلفی گل شیراز را شهر شعر، شعور و ادب و اخلاق و شهر ایمان، انصاف و محبت و مدارا معرفی کرد و افزود: بنده توفیق داشتم بهترین دوران زندگی ام را در دانشگاه شیراز سپری کنم ویکی ازافتخارات خود را شاگردی در دانشگاه شیراز می دانم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اساتید دانشگاه شیراز جسارت به خرج دادند و برای نخستین بار در کشور دوره های دکتری را تأسیس کردند، گفت: بهترین دانشجویان کشور پیش از انقلاب عازم کشورهای دیگر می شدند چون ما مقاطع دکتری نداشتیم.

اما به همت اساتید دانشگاه شیراز این مهم محقق شد و دیگر دانشگاه ها به تاسی از دانشگاه شیراز، دوره های دکتری را ارائه کردند و بنابراین نهال تولید علم در دانشگاه شیراز کاشته شد وباید برای همیشه قدردان این تلاش دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس خوابگاه متاهلی برای دانشگاه هایی که تحصیلات تکمیلی دارند

تاسیس خوابگاه متاهلی برای دانشگاه هایی که تحصیلات تکمیلی دارند