مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-06اقتصادي

صدور مجوز نانوایی های آزادپز لغو شد


رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد با اشاره به اینکه تا آذر ماه سال جاری حدود هشت پروانه کسب برای واحدهای آزادپز در مشهد جدید صادر شده، گفت: در حال حاضر رفع مشکلات ایجاد شده مجوز جدیدی برای راه اندازی نانوایی آزادپز صادر نمی شود.

- مصطفی کشتگر در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت نانوایی های آزادپز در مشهد اظهار کرد: از سال 97 و بنا بر بخشنامه وزیر وقت جلوی صدور پروانه کسب جدید برای نانوایی ها در شهر مشهد گرفته شد و در این مدت نیز به جز مواردی که با نظر کمیسیون نظارت استان صورت گرفت، پروانه کسب جدیدی صادر نشد اما در اواخر سال 99 و اوایل سال 1400 طبق رای دیوان عدالت اداری، این بخشنامه باطل شد.

وی افزود: بنابر ابلاغیه اتاق اصناف و شرایط رای دیوان عدالت اداری که در اردیبهشت ماه سال جاری صادر شد، صدور پروانه کسب برای نانوایی های آزادپز مشروط بر تهیه آرد با نرخ آزاد بلامانع شد.

اتحادیه نانوایی های مشهد نیز بنا بر رای کمیسیون نظارت استان صدور پروانه های جدید کسب را شروع کرد.

رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد عنوان کرد: ما به عنوان اتحادیه به دلیل آماده نبودن زیرساخت های این طرح نگرانی هایی داشتیم.

البته با فضای رقابتی مشکلی نداریم اما بستر این نانوایی ها در مشهد آماده نیست زیرا سامانه ای برای توزیع آرد آن تعریف نشده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز نانوایی های آزادپز لغو شد

صدور مجوز نانوایی های آزادپز لغو شد