مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06سياسي

روحانیون نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، گفت: روحانیون به واسطه مرجع بودن برای مردم می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا کنند.

- محمود ثمینی، در نهمین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت، زنان و خانواده لرستان، اظهار کرد: بر همگان روشن است که روحانیون به واسطه مرجع بودن برای مردم می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی را ایفا کرده و اگر آموزه های دینی را تبیین کنند و به طور دقیق آسیب ها را به شکل کارشناسی مورد بررسی قرار دهند، راهکارهای متعددی برای کنترل و کاهش این آسیب ها می توان اجرا کرد.

وی تصریح کرد: باید از کارشناسان در زمینه های جامعه شناسی، روانشناسی و مشاوره و به ویژه کارشناسان مذهبی برای تحقق این امر استفاده شود.

ثمینی افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی را می توان در قالب گفت وگو، حکمیت و مشاوره حل و فصل کرد و آسیب شناسی مناطق آسیب زا و توجه ویژه به ظرفیت دفاتر تسهیل گری مورد تأکید است.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به اطلاعات موجود در این دفاتر باید برای کاهش آسیب ها، برنامه های اجرایی تدوین و در محلات حاشیه ای اجرا شوند که در همین راستا می توان در مناطقی که دفاتر تسهیلگری حضور ندارند از معتمدین محلی کمک گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند

روحانیون نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند