مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06سياسي

اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی به معلولین کردستان/مسکن معلولان را پیگیری می کنیم


بخشی از تسهیلات خرد و روستایی را به معلولان استان اختصاص می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل های معلولین استان کردستان با بیان اینکه باید نخبگان علمی و هنری جامعه معلولان استان بیش از گذشته معرفی و از توان آن ها استفاده شود، اظهار کرد: معلولان الگوهای موفقی هستند و این نکته را نشان می دهد که معلولان نیازمند ترحم نیستند و اگر مطالبه ای دارند از سر حق خواهی است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه وعده بدهیم که تمام مشکلات را حل می کنیم نمی تواند وعده درستی باشد؛ اما قول ی دهیم که مدیریت استان ارتباط خود با جامعه معلولان را حفظ کند و تا جایی که مقدور است برای تحقق خواسته های برحق شما تلاش می کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: بخشی از مطالبات مطرح شده مربوط به دستگاه های اجرایی و نهادهای مدنی است،  زمانی می توانیم تحقق این مطالبات را از آنها بخواهیم که جزو شاخص های ارزیابی عملکرد باشد و در ارزیابی ها توسط دستگاه های نظارتی، مورد توجه قرار گیرد.

 وی در مورد مشکلات و مطالبات مطرح شده در مورد مسکن و اشتغال به برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: بحث مسکن معلولان را در شورای مسکن استان مطرح می کنیم وزارت تعاون هم سهم قابل توجهی از طرح جهش مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی به معلولین کردستان/مسکن معلولان را پیگیری می کنیم

اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی به معلولین کردستان/مسکن معلولان را پیگیری می کنیم