مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06سياسي

رویدادی برای ملاقات کارفرمایان و کارجویان در هفته پژوهش و فناوری


در هفته ملی پژوهش و فناوری، از سوی پارک فناوری پردیس علاوه بر برگزاری رویداد ملی «ریتکس» با هدف حمایت از پژوهش های کاربردی و مسئله محور و در راستای حل نیازهای فناورانه شرکت های دانش بنیان، - در هفته ملی پژوهش و فناوری، از سوی پارک فناوری پردیس علاوه بر برگزاری رویداد ملی ریتکس با هدف حمایت از پژوهش های کاربردی و مسئله محور و در راستای حل نیازهای فناورانه شرکت های دانش بنیان، رویدادی برای ملاقات شغلی کارفرما و کارجو در راستای جذب افراد مستعد برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارک فناوری پردیس در هفته ملی پژوهش و فناوری از 20 تا 25 آذرماه 1400 برنامه های متنوعی را اجرایی خواهد کرد که از آن جمله می توان به برگزاری تورهای بازدید از پارک با هدف آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، آشنایی با پارک فناوری پردیس، بازدید از فضای شهری و ظرفیت های ایجاد شده در پارک و همچنین بازدید از فضای کار اشتراکی و شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

از دیگر برنامه های این هفته برگزاری رویداد ملی ریتکس با هدف حمایت از پژوهش های کاربردی و مسئله محور و در راستای حل نیازهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور است.

داوری طرح های برگزیده در 7 کارگروه سلامت و پزشکی، کشاورزی، زیست فناوری، برق و فناوری اطلاعات، نانو و منابع آب؛ نفت و شیمی؛ مدیریت نوآوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادی برای ملاقات کارفرمایان و کارجویان در هفته پژوهش و فناوری

رویدادی برای ملاقات کارفرمایان و کارجویان در هفته پژوهش و فناوری