مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06سياسي

مشکل نبود MRI برای بیماران سنگین وزن خراسان جنوبی حل شد


مشکل نبود MRI برای بیماران سنگین وزن استان با اختصاص این دستگاه حل شد.

- این دستگاه که برای بیماران بالای 120 کیلوگرم استفاده می شود و وارد شهرستان قائنات شد که علاوه بر بیماران این شهرستان، بیماران دیگر شهرهای استان نیز می توانند از آن استفاده کنند و نیاز به مراجعه به سایر استان ها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلمان اسحاقی، نماینده مردم شهرستان های قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دستگاه ها در بیمارستان شهدای قائنات نصب خواهند شد، گفت: این دستگاه به همراه یک دستگاه ماموگرافی در جلسه شهریور سال گذشته با وزیر سابق بهداشت به استان اختصاص یافت که محل نصب MRIقائن تعیین شد.

وی ادامه داد: ارزش این دستگاه بیشتر از 28 میلیارد تومان است که توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مبلغ آن پرداخت شده است.

اسحاقی اظهار کرد: MRI که در بیمارستان شهدای قائن مستقر شده است تنها دستگاه MRI است که در استان خراسان جنوبی محدودیت وزنی ندارد، نصب دستگاه حدود سه هفته به طول می انجامد و به مدت دو ماه بعد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

گلرو، مسئول تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز گفت: طبق دستور وزیر سابق بهداشتو هیئت امنای صرفه جویی ارزی، این دستگاه تامین شده و قرارداد آن مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل نبود MRI برای بیماران سنگین وزن خراسان جنوبی حل شد

مشکل نبود MRI برای بیماران سنگین وزن خراسان جنوبی حل شد