مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06بين الملل

ترامپ: بایدن دزد کریسمس است!


رییس جمهوری پیشین آمریکا در مصاحبه اخیر خود، با تندی راجع به رییس جمهوری فعلی این کشور صحبت کرده و گفت، او آمریکا را به جایی می برد که دیگر راه برگشتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا، فرمانده کل قوای 79 ساله فعلی آمریکا را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

او با اشاره به گرینچ ، یک شخصیتی کارتونی که تحمل شادی و شعف مردم را نداشته و تصمیم می گیرد کریسمس را بدزدد، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا را دزد کریسمس نامید و گفت: جو بایدن کریسمس را از ما دزدید.

این انتقادات در حالی مطرح می شود که جو بایدن، رییس جمهوری فعلی این کشور با بحران زنجیره تامین و رکودی بی سابقه دست و پنجه نرم می کند که در آستانه تعطیلات سال نوی آمریکا، کالاها را کمیاب و قیمت ها را افزایش داده است.

ترامپ در گفت وگو با فاکس نیوز گفت: این کشور ظرفیت های سرشاری دارد، ظرفیت هایی شگفت انگیز؛ اما داریم آن را به هدر می دهیم و روزی می رسد که دیگر راه برگشتی در کار نخواهد بود؛ نباید بگذاریم کار به آنجا برسد.

ترامپ در این برنامه، بسته اجتماعی و اقلیمی 1.

75 تریلیارد دلاری را نیز، که دموکرات های سنا سعی در تصویب آن دارند، مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا نیز از این طرح ناراضی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: بایدن دزد کریسمس است!

ترامپ: بایدن دزد کریسمس است!