مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06اقتصادي

ساخت 100 منزل مسکونی محرومان در روستاهای یزد


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: طبق تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد، سپاه الغدیر و بنیاد مسکن امسال عملیات ساخت 100 منزل مسکونی برای مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی آغاز می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: طبق تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد، سپاه الغدیر و بنیاد مسکن امسال عملیات ساخت 100 منزل مسکونی برای مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی آغاز می شود.

محمد شجاعان در نشست کارگروه مسکن محرومان با اشاره به فرآیند اجرایی ساخت مسکن برای نیازمندان در روستاها، افزود: در گام نخست مددجویان فاقد مسکن واجد شرایط روستایی شناسایی و اطلاعات مورد نیاز به بسیج سازندگی و بنیاد مسکن استان یزد ارائه شده است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم برای افتتاح حساب خاص تسهیلات وام مددجویان در بانک های عامل و دریافت تجمیعی وام مددجویان توسط بنیاد مسکن اقدام می شود و پس از تامین زمین و تایید نقشه، صدور پروانه مددجویان واجد شرایط برای تکمیل پرونده وام به بانک معرفی می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: در گام بعدی کمیته امداد مددجویان واجد شرایط برای شروع ساخت واحد مسکونی را به سپاه العدیر معرفی می کند، پس از تحویل زمین دارای پروانه ساخت به سپاه الغدیر و مشخص شدن تعداد و نقاط ساخت، برنامه زمانبندی برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 100 منزل مسکونی محرومان در روستاهای یزد

ساخت 100 منزل مسکونی محرومان در روستاهای یزد