مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06سياسي

گلستان و مازندران میزبان مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی شدند


مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی 23 تا 25 آذرماه در شهرهای ساری و قائمشهر در استان مازندران و گرگان در استان گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی 23 تا 25 آذرماه در شهرهای ساری و قائمشهر در استان مازندران و گرگان در استان گلستان برگزار می شود.

طبق وعده مرحله نهایی در تهران برگزاری نمی شود داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی درباره برگزاری این مرحله از جشنواره گفت: با پایان مرحله استانی جشنواره برگزیدگان باید در سه گروه در مرحله نهایی با هم رقابت کنند که همان طور که وعده داده بودیم این مرحله در شهر هایی به جز تهران برگزار می شود.

برگزاری مرحله نهایی در استان های گلستان و مازندران وی ادامه داد: استان های زیادی برای میزبانی مرحله نهایی جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند که با بررسی شرایط آنها نهایتاً به این جمع بندی رسیدیم که جشنواره در استان های مازندران و گلستان برگزار می شود.

حضور برگزیدگان در جشنواره فجر تلاوت جعفری درباره برگزاری مرحله فینال فینالیست ها گفت: راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره در سه گروه با هم رقابت می کنند که برگزیدگان هر گروه باید در مرحله فینال فینالیست ها با عنوان فجر تلاوت با هم رقابت کنند و این گونه قاری برتر جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان و مازندران میزبان مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی شدند

گلستان و مازندران میزبان مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی شدند