مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06اقتصادي

پیش بینی مشارکت تا 6 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن


شرکت بازآفرینی شهری ایران پس از حدود یک ماه که با سرپرست اداره می شد، مدیرعامل جدید خود را شناخت و رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ محمد آیینی را به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب کرد؛ - قاسمی در این مراسم ضمن اعلام اینکه بازآفرینی شهری از مزیت طرح نهضت ملی مسکن استفاده می کند پیش بینی کرد که ثبت نام متقاضیان در این طرح به 5 تا 6 میلیون نفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت بازآفرینی شهری ایران از زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی که مسئولیت نوسازی و بازسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد را بر عهده دارد از حدود یک ماه قبل و پس از برکناری مهدی عبوری ـ مدیرعامل سابق این شرکت ـ با سرپرستی حسن احمدی نوروزی، اداره می شد که امروز رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ محمد آیینی ـ عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی ـ را به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.

امروز 15 آذرماه با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شرکت بازآفرینی شهری ایران، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار و محمد آیینی رسما به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت معرفی شد.

آیینی پیش تر به عنوان عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران عهده دار مسئولیت بود و سابقه مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید اندیشه را نیز در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مشارکت تا 6 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن

پیش بینی مشارکت تا 6 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن