مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-06سياسي

همه ظرفیت های جهاد دانشگاهی در توسعه قائمشهر به کارگیری شود


رییس جهاد دانشگاهی مازندران در نشست با شورای شهر قائمشهر، گفت: این نهاد با همه محدودیت های شهر برای ارائه خدمات به مردم بسیار زحمت کش قائمشهر، - ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران در نشست با شورای شهر قائمشهر، گفت: این نهاد با همه محدودیت های شهر برای ارائه خدمات به مردم بسیار زحمت کش قائمشهر، در حوزه پژوهشی، فرهنگی، رسانه ای (خبرگزاری ایکنا و ایسنا)، آموزشی و سلامت(بانک خون) همه ظرفیت های خود را بسیج خواهد کرد تا بتواند برای مردم و کارکنان شهرداری موثر باشد.

مهدی ابراهیمی، عضو شورای شهر قائمشهر با مهندس محمد رضا شافعیان، رییس جهاد دانشگاهی مازندران، دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: حلقه گمشده در توسعه قائمشهر، پای کارآمدن بزرگان شهراست و انتظار می رود نمایندگان پارلمانی شهر که دلسوز مردم و از مشکلات شهر باخبر هستند در توسعه کیفی و کمی شهر همت کنند.

وی افزود: برای ایجاد تحول در این شهر باید پارلمان شهری به مطالبه گری از مسئولان و بزرگان شهر بپردازد و توانمندی قائمشهر در این حوزه نباید نادیده گرفته شود.

شافعیان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است، تصریح کرد: این نهاد با همه محدودیت های شهر برای ارائه خدمات به مردم بسیار زحمت کش قائمشهر و کارکنان شهرداری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت های جهاد دانشگاهی در توسعه قائمشهر به کارگیری شود

همه ظرفیت های جهاد دانشگاهی در توسعه قائمشهر به کارگیری شود