مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-06سياسي

اجرای کارگاه های آموزش مجازی ویژه کارکنان دهیاری و شوراهای روستایی


مدیرکل امور روستایی استان کردستان از اجرای برنامه آموزشی مجازی کارکنان دهیاری و شوراهای روستایی خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل امور روستایی استان کردستان از اجرای برنامه آموزشی مجازی کارکنان دهیاری و شوراهای روستایی خبر داد.

راغب الفت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال جاری به ویژه در شش ماهه دوم سال، برنامه هایی آموزشی برای دهیاران و شوراهای روستایی به ویژه اعضای شورای دوره ششم ترتیب داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 1211 دهیار در استان فعال است؛ عنوان کرد: در حال حاضر مجموع اعضای شورای اسلامی روستایی استان شامل 4 هزار نفر هستند که از این تعداد 1800 نفر افراد جدیدی هستند که در دوره ششم انتخاب شده اند؛ این کلاس های آموزشی با هدف آشنایی دهیارها با قوانین و مقررات محیط زیست، مباحث مالی، مدیریت بحران، کارآفرینی و نوآوری است که تاکنون چهار کارگاه برگزار و مابقی تا پایان سال برگزار خواهد شد.

الفت به مجازی بودن کارگاه های آموزشی اشاره و اضافه کرد: یکی از فواید مثبت کلاس های آموزشی مجازی، توزیع عدالت آموزشی برای همه دهیاران و شوراهای استان است.

به گفته وی، در این کارگاه های آموزشی با در نظر گرفتن کیفیت، از مراکز آموزشی معتبری همچون دانشگاه کردستان، پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان و اساتید مجربی استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کارگاه های آموزش مجازی ویژه کارکنان دهیاری و شوراهای روستایی

اجرای کارگاه های آموزش مجازی ویژه کارکنان دهیاری و شوراهای روستایی