مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-06اجتماعي

رفع اراضی تصرف شده میانجنگل فسا قانونی است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فسا اعلام کرد که موضوع رفع تصرف از اراضی متصرفه در محدوده ای از میانجنگل فسا، کاملا قانونی و براساس حکم صادره از مراجع قضایی ذیربط انجام شده است.

- محمدی دوشنبه 15 آذر در خصوص فیلم منتشر شده در خصوص رفع تصرف از اراضی میانجنگل فسا به خبرنگاران گفت: بررسی پرونده تصرف اراضی پلاک 3163/4 مشهور به نارک قاسمی واقع در منطقه حفاظت شده میانجنگل فسا از سال 1395 در دستور کار اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این پرونده پس از استعلام از ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک شهرستان و مشخص شدن ملی بودن بخشی از اراضی، که با قطع درختچه های جنگلی بادام به باغ تبدیل شده بود، برای پیگیری های قانونی در فروردین ماه 1396 به دادگستری شهرستان ارجاع شد.

محمدی اضافه کرد: این پرونده پس از طی مراحل دادرسی و کارشناسی منجر به صدور رای محکومیت در دادگاه فسا و با اعتراض متشاکی به دادگاه تجدید نظر ارجاع و دادنامه بدوی توسط این دادگاه نقض شد.

او گفت: با توجه به محرز بودن وقوع بخش از اراضی در محدوده اراضی ملی و در راستای حفاظت از اراضی جنگلی و مرتعی و همچنین با عنایت به اینکه کارشناسان رسمی دادگستری بخشی از اراضی ( 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع اراضی تصرف شده میانجنگل فسا قانونی است

رفع اراضی تصرف شده میانجنگل فسا قانونی است