مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-06سياسي

طرح «فساد سیستماتیک» در کشور، هم نوایی با دشمنان است


گاهی ملاحظه می شود برخی افراد که مترصد فرصتی برای مطرح کردن خود هستند، در جهت تضعیف اقتدار کشورمان و ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ذبیح الله خداییان طی نشستی سه ساعته با معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی، بازرسان کل و همچنین سربازرسان این معاونت دیدار کرد.

وی در این نشست خدمت به مردم در امری ضروری دانست و بیان داشت: سازمان بازرسی به عنوان یک چشم بینا باید نسبت به شناسایی آسیب قبل از تبدیل شدن به بحران اقدام کند و برخورد لازم را صورت دهد.

این مسئول عالی قضایی خطاب به بازرسان و سربازرسان معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد که در تهیه گزارشات باید دقت لحاظ شود و همواره خدا و قانون مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: گزارش تهیه شده از سوی سازمان بازرسی، باید نتایج و آثاری داشته باشد و به اصلاح روند امور با ارائه هشدار های لازم، ابطال آیین نامه ها و بخشنامه ها و یا تغییر قانون منجر شود.

خداییان لزوم دقت در گزارشات کیفری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: لازم است یک بازرس قضایی عناوین مجرمانه ذکر شده در گزارش ها را بررسی و اگر رفتاری عنوان مجرمانه نداشته باشد، گزارش کیفری برای آن منظور تهیه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «فساد سیستماتیک» در کشور، هم نوایی با دشمنان است

طرح «فساد سیستماتیک» در کشور، هم نوایی با دشمنان است