مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-06سياسي

بازتاب سخنان رییس جمهور در رسانه های خارجی


رییس جمهوری کشورمان در گفت وگوی تلویزیونی به مناسبت 100 روزگی دولت بر لزوم رفع تحریم های ظالمانه علیه ایران تاکید کرد و گفت که دولت این مسئله را با قوت دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره اظهارات شب گذشته ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در یک گفت وگوی تلویزیونی نوشت: آیت الله رییسی روز یک شنبه وعده داد که با مشکلات اقتصادی ایران مقابله می کند و دولت او در تلاش برای رفع تحریم هاست.

همچنین شبکه فرانس24 در گزارش خود در این باره به اظهارات رییسی درباره لزوم رفع تحریم ها پرداخت و تصریح کرد که رییس جمهوری ایران در اظهارات خود گفت که موضوع رفع تحریم ها در دولت او با قوت دنبال می شود.

پایگاه خبری نشنال امارات نیز در گزارشی سخنان ابراهیم رییسی در این گفت وگوی تلویزیونی را منتشر کرد و گزارش داد: رییس جمهوری ایران گفت که تمرکز دولت او روی رفع تحریم ها قرار دارد و این موضوع با جدیت دنبال می شود.

نشنال ادامه داد: رییس جمهوری ایران همچنین خاطر نشان کرد که تورم، قیمت های بالا و فرار از مالیات ازجمله چالش هایی است که دولت با آنها روبرو است و در عین حال تلاش می کند تا یک ثبات اقتصادی در کشور برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب سخنان رییس جمهور در رسانه های خارجی

بازتاب سخنان رییس جمهور در رسانه های خارجی