مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-06بين الملل

کامبوج می خواهد میانمار در جلسات آسه آن باشد


نخست وزیر کامبوج امروز (دوشنبه) ضمن اعلام اینکه قصد دارد برای مذاکره با نظامیان حاکم میانمار به این کشور سفر کند، تاکید کرد که نظامیان میانمار باید به جلسات مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) دعوت شوند.

- نخست وزیر کامبوج امروز (دوشنبه) ضمن اعلام اینکه قصد دارد برای مذاکره با نظامیان حاکم میانمار به این کشور سفر کند، تاکید کرد که نظامیان میانمار باید به جلسات مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) دعوت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جایگاه میانمار به عنوان یکی از 10 عضو انجمن آسه آن به دنبال کودتای اول فوریه متزلزل شده است، به طوری که مین آنگ هلاینگ، رهبر نظامیان حاکم بر میانمار به نشست سالانه رهبران آسه آن که در اکتبر برگزار شد و برونیی میزبان آن بود، دعوت نشد.

اما هون سن، نخست وزیر کامبوج امروز گفت: از آنجایی که کامبوج میزبان نشست سال آتی انجمن آسه آن است، تمام 10 عضو این بلوک باید در این نشست حضور داشته باشند.

وی در جریان مراسم افتتاح یک پروژه ساختمانی که چین بودجه آن را تامین کرده است، افزود: میانمار یکی اعضای خانواده آسه آن است و آنها حق دارند در این نشست ها شرکت کنند.

وزیر امور خارجه حاکمیت نظامیان میانمار قرار است فردا (سه شنبه) به کامبوج سفر کند و هون سن در اظهاراتش اعلام کرد که به زودی به میانمار سفر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامبوج می خواهد میانمار در جلسات آسه آن باشد

کامبوج می خواهد میانمار در جلسات آسه آن باشد