مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-06بين الملل

تاکید مقام روس بر اهمیت حیاتی کریدور شمال - جنوب برای ایران و روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اوبیدنوف روز دوشنبه با تاکید بر اهمیت حیاتی کوریدور شمال -جنوب افزود: این کوریدور کوتاهترین مسیر از اروپا به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا از طریق ایران و روسیه است و برای این کشورها اهمیت بسیار زیاد دارد.

- ولادیمیر اوبیدنوف رییس شورای تجاری روسیه و ایران در اتاق بازرگانی و صنایع این کشور اظهار داشت: اطمینان دارم توسعه کوریدور بین المللی شمال-جنوب برای تهران و مسکو اهمیت حیاتی دارد؛ ضمن اینکه ستون فقرات توسعه اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران را تشکیل خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اوبیدنوف روز دوشنبه با تاکید بر اهمیت حیاتی کوریدور شمال -جنوب افزود: این کوریدور کوتاهترین مسیر از اروپا به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا از طریق ایران و روسیه است و برای این کشورها اهمیت بسیار زیاد دارد.

اوبیدنوف گفت: اطمینان دارم کوریدور بین المللی شمال -جنوب، ستون فقرات توسعه اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران را تشکیل خواهد داد.

وی ادامه داد:موافقتنامه کوریدور حمل ونقل بین المللی شمال - جنوب که در شهریور ماه 1379 در سن پترزبورگ به امضای وزرای حمل و نقل سه کشور ایران، هند و روسیه رسید، ایجاد مسیر حمل و نقل کالا از هند به کشورهای اروپای شمالی را پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقام روس بر اهمیت حیاتی کریدور شمال - جنوب برای ایران و روسیه

تاکید مقام روس بر اهمیت حیاتی کریدور شمال - جنوب برای ایران و روسیه