مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-06سياسي

استفاده از ظرفیت جوانان مهم ترین خواسته دانشجویان از استاندار قم


نمایندگان تشکل های دانشجویی استان قم در دیدار با استاندار بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان برای پیشبرد اهداف استان در حوزه های مختلف تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از قم، نشست صمیمی سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی شب گذشته در سالن اجتماعات امام جواد(ع) استانداری، با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های قم، پیام نور، پردیس فارابی، حضرت معصومه(س)، شهاب دانش، فنی و حرفه ای و برخی از مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست استاندار قم نکاتی را در مورد روز دانشجو و علل برگزاری این نشست مطرح کرد و به دانشجویان وعده داد که جلسات متعددی در دانشگاه ها و استانداری برگزار شود تا به وضعیت مراکز آموزشی و مشکلات دانشجویان رسیدگی شود.

در ادامه نشست دبیر جنبش دانشجویان عدالت خواه از دانشگاه قم ضمن تشکر از استاندار برای برگزاری این نشست اظهار کرد: ما از شما توقع داریم مانند یک مدیر انقلابی استان را اداره کنید، یک مدیر انقلابی می تواند برای اداره بهتر از جوانان نخبه و ظرفیت های جوانان استفاده کند.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم و مفید تصویب الحاق اراضی 560 هکتار به شهر قم بود که از سرعت عمل و تصمیم درستی که به نفع مردم گرفته شد و در آینده تاثیرات آن را خواهیم دید تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جوانان مهم ترین خواسته دانشجویان از استاندار قم

استفاده از ظرفیت جوانان مهم ترین خواسته دانشجویان از استاندار قم