مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-06اجتماعي

فضای سبز رشت کمتر از استاندارد تعیین شده برای این شهر


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت گفت: میزان فضای سبز در رشت از استانداردهای در نظر گرفته برای این شهر کمتر است.

- ما انسان ها هرروز ساعت های زیادی را به وقت گذرانی در مکان ها یا موقعیت هایی اختصاص می دهیم که آرامش ذهن و روانمان را تامین می کنند؛ یکی از محبوب ترین این موقعیت ها، فضای سبز است.

فضای سبز نقش بسیار مهمی در آرامش شهرنشین ها دارد و یکی دیگر از مهم ترین نقش فضای سبز، کاهش آلودگی هوا و کمک به یک تنفس سالم است.

علیرضا قانع در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز در شهر رشت گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز در رشت دو و نیم متر مربع است این در حالیست که طبق استانداردی که برای شهر رشت در نظر گرفته شده است باید 15 مترمربع باشد.

وی با بیان اینکه پروژه 450 هکتاری لاکان می تواند شش متر به سرانه فضای سبز اضافه کند که راه های دسترسی و دیگر کارهای ساخت آن در حال انجام است، ادامه داد: پروژه دیگری هم برای اضافه شدن فضای سبز رشت که در حال انجام می باشد تالار مشکات است و علاوه بر این پروژه ها، در بین محلات هم پیگیر هستیم تا فضای سبز رشت را توسعه دهیم.

پروژه های کوچک و بزرگ در رشت برای توسعه فضای سبز وی با اشاره به ایجاد پارک مسافر در رشت گفت: این پروژه مصوبی است که در بلوار خرمشهر رشت در قالب سرمایه گذاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز رشت کمتر از استاندارد تعیین شده برای این شهر

فضای سبز رشت کمتر از استاندارد تعیین شده برای این شهر