مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-06سياسي

خانواده زندانیان آسیب پذیرترین قشر جامعه/گلایه از متولیان فرهنگی یزد


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان یزد گفت: خانواده زندانیان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند و نیاز به کار جدی فرهنگی در این زمینه وجود دارد.

- ، آرمین کاظمی نژاد، صبح دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بر لزوم همکاری بیشتر این ارگان در اجرای برنامه های حمایتی انجمن حمایت از زندانیان تاکید کرد.

وی با اشاره به خدمات متنوع انجمن به خانواده زندانیان بیان کرد: هم اکنون 620 خانواده به صورت رسمی که قریب به 3هزار نفر می شوند، تحت پوشش انجمن هستند و به همین تعداد خانواده هایی به صورت غیررسمی از خدمات انجمن بهره می برند.

کاظمی نژاد با اشاره به افزایش 60 درصدی تعداد خانوارهای تحت پوشش انجمن گفت: این افزایش همراه با افزایش کیفیت ارائه خدمات بوده و ناشی از شناساندن انجمن به خانواده زندانیان نیازمند و افزایش فشارهای اقتصادی بر خانواده ها بوده است.

وی با اشاره به مهاجرت گسترده افراد غیربومی به یزد عنوان کرد: متاسفانه به دلیل مهاجرپذیری یزد در سال های اخیر بافت فرهنگی و قومیتی یزد در حال تغییر است زیرا اقدامات فرهنگی که باید در محلات حاشیه ای و مهاجرنشین شهر انجام شود، بی توجهی شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد با اشاره به وضعیت فرهنگی و اجتماعی در برخی از محلات حاشیه ای شهر یزد، از انفعال دستگاه های مختلف متولی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده زندانیان آسیب پذیرترین قشر جامعه/گلایه از متولیان فرهنگی یزد

خانواده زندانیان آسیب پذیرترین قشر جامعه/گلایه از متولیان فرهنگی یزد