مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-06اجتماعي

یخ بندان در راه زنجان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امشب تا صبح فردا، سرما و یخ بندان در زنجان حاکم می شود.

- حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امشب تا صبح فردا میزان دمای کمینه در این استان به زیر صفر رسیده و هوای سرد و یخ بندان صبحگاهی حاکم خواهد شد.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، آسمان زنجان ابری و تا ظهر نیز با بارش های پراکنده باران و برف همراه خواهد بود و سپس سامانه بارشی تضعیف شده و از استان و منطقه خارج خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارندگی برای این استان پیش بینی نمی شود و هوا به شکل پایدار خواهد بود اما روز پنج شنبه با ورود سامانه جدید وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش های پراکنده برف و باران را خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، تصریح کرد: میزان دما طی امشب و فردا صبح با کاهش مواجه شده و پس از این مدت تا پایان هفته میزان آن تغییر محسوسی نخواهد داشت.

سلطانی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته خیرآباد با میزان دمای منفی 5 درجه سانتی گراد و گیلوان نیز با 19 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین ایستگاه های استان زنجان به ثبت رسیدند و دما فعلی شهر زنجان نیز 2 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 7 درجه افزایش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ بندان در راه زنجان

یخ بندان در راه زنجان