مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-06دانش

زلفی گل تاکید کرد: ایجاد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که در دانشگاه هایی که مقاطع تحصیلات تکمیلی فعال است، خوابگاه متاهلی تاسیس خواهد شد.

- ایسنا/فارس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که در دانشگاه هایی که مقاطع تحصیلات تکمیلی فعال است، خوابگاه متاهلی تاسیس خواهد شد.

محمدعلی زلفی گل دوشنبه 15 آذر در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه شیراز که به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم شرکت کرد، ضمن گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو بیان کرد: دانشگاه بدون دانشجو، شور و نشاط و معنا و مفهومی ندارد و امید است شرایطی رقم زده شود که شاهد حضور و شور و شعف دانشجویان در بستر دانشگاه های کشور باشیم.

او شیراز را شهر شعر و شعور و ادب و اخلاق و شهر ایمان و انصاف و محبت و مدارا معرفی کرد و افزود: بنده توفیق داشتم بهترین دوران زندگی ام را در دانشگاه شیراز سپری کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اساتید دانشگاه شیراز جسارت به خرج دادند و برای نخستین بار در کشور دوره های دکتری را تاسیس کردند، گفت: بهترین دانشجویان کشور پیش از انقلاب عازم کشورهای دیگر می شدند که تعدادی بر می گشتند اما مقاطع دکتری نداشتیم که به همت اساتید دانشگاه شیراز این مهم محقق شد و دیگر دانشگاه ها به تاسی از دانشگاه شیراز، دوره های دکتری را ارائه کردند و بنابراین نهال دوره های دکتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل تاکید کرد: ایجاد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

زلفی گل تاکید کرد: ایجاد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی