مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-06سياسي

وجود تحزب لازمه حل مسائل مدیریتی جوامع است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در دنیای امروز، لازمه حل مسائل مدیریتی، پیشرفت و موفقیت جوامع، وجود تحزب است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در دنیای امروز، لازمه حل مسائل مدیریتی، پیشرفت و موفقیت جوامع، وجود تحزب است.

آیت الله علی خاتمی در دیدار دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان زنجان، افزود: متاسفانه در کشور ما با تلقین این تفکر که تحزب در ایران جواب نمی دهد، جایگاه آن را تضعیف کردند و به نظر می رسد این نقص در مدیریت سیاسی باید تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت هر یک از احزاب در کشور، پایبندی و التزام عملی اعضای آن به تشکل است، تصریح کرد: رمز ماندگاری و مانایی احزاب در کشور، تعبد به مرجعیت روحانیت است و حزب موتلفه اسلامی این خصیصه مهم را همیشه داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، همچنین با اشاره به قدمت و خدمات درخشان حزب ریشه دار موتلفه اسلامی به عنوان تشکل ولایی و قابل اتکا، خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت حزب موتلفه اسلامی، حزبی معتدل موقعیت شناس و دارای اعتبار بوده و همیشه از تفریط و افراط به دور بوده است.

امام جمعه زنجان، عملکرد کیفی قابل رضایت و هوشمندانه حزب موتلفه اسلامی را مثال زدنی برای احزاب دانست و به مدیران این مجموعه توصیه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تحزب لازمه حل مسائل مدیریتی جوامع است

وجود تحزب لازمه حل مسائل مدیریتی جوامع است