مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-06سياسي

با افزایش ظرفیت پزشکی میزان دسترسی مردم به خدمات سلامت بیشتر نخواهد شد


رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که جامعه پزشکی از بحث های مکرر در شرایط بحرانی کرونا گله مند است؛ گفت: کمبود پزشک در برخی مناطق بدلیل توزیع نامناسب بوده و با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی میزان دسترسی مردم به خدمات بیشتر نخواهد شد.

- رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که جامعه پزشکی از بحث های مکرر در شرایط بحرانی کرونا گله مند است؛ گفت: کمبود پزشک در برخی مناطق بدلیل توزیع نامناسب بوده و با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی میزان دسترسی مردم به خدمات بیشتر نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد رییس زاده در نشست هم اندیشی با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که شب گذشته در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد با اشاره به این که جامعه پزشکی سرمایه کشور بوده و متعلق به همه است، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم مصالح مردم و جامعه پزشکی منطبق بر هم بوده و جدا از هم نیستند.

وی با اشاره به موضوعاتی که اکنون در خصوص جامعه پزشکی مطرح می شود؛ افزود: به عنوان رییس سازمان نظام پزشکی از این هجمه های پی در پی، مکرر و سنگین بر بدنه رنجور و درگیر جامعه پزشکی به شدت گله مند هستم و حداقل اکنون زمان مناسبی برای بیان این مطالب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افزایش ظرفیت پزشکی میزان دسترسی مردم به خدمات سلامت بیشتر نخواهد شد

با افزایش ظرفیت پزشکی میزان دسترسی مردم به خدمات سلامت بیشتر نخواهد شد