مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-06سياسي

پژوهش و خلاقیت کلید تحول در تربیت است


نوآوری را حاصل کار پژوهشی می دانم و ماحصل آموزش پژوهش محور، تربیت نسل پژوهشگر و خلاق است.

- ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان، گفت: نوآوری را حاصل کار پژوهشی می دانم و ماحصل آموزش پژوهش محور، تربیت نسل پژوهشگر و خلاق است.

سیدعیسی سهرابی، در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری که در سالن اجتماعات رضوان برگزار شد، ضمن تسلیت و گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله صادقی از روحانیون مبارز انقلابی لرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه نسبت به بحث پژوهش محوری از سطح مورد انتظار فاصله داریم اما نوآوری را حاصل کار پژوهشی می دانم و ماحصل آموزش پژوهش محور، تربیت نسل پژوهشگر و خلاق است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق بصورت فردی و گروهی از اهداف مهم آموزش و پرورش است، باید با ایجاد بستر لازم برای بروز خلاقیت های فردی، تلفیق دانش نظری با فعالیت های عملی و هدایت دانش آموزان در جهت رشد و تقویت علایق و استعدادهای آن ها گام برداریم.

در ادامه احمدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد پژوهش و تحقیق را بسیار مهم دانست و گفت: شغل دوم معلم، پژوهش و تحقیق است.

وی ادامه داد: معلمان هر چه بیشتر به پژوهش و تحقیق روی بیاورند اثر بخشی زیادی در مدارس و تحصیل دانش آموزان را به دنبال می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش و خلاقیت کلید تحول در تربیت است

پژوهش و خلاقیت کلید تحول در تربیت است