مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-06سياسي

آمادگی سپاه الغدیر برای رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه الغدیر آمادگی دارد برای رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان از جمله مشکلات شغلی و فرهنگی وارد میدان شود.

- ، سردار رضا پورشمسی، صبح دوشنبه در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان یزد از آمادگی لازم سپاه برای حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان در سال گذشته افزود: این کنگره به خوبی ظرفیت های بسیار توانمند بسیج در اقشار مختلف را نشان داد که می توان از این ظرفیت ها برای رسیدگی به خانواده ها زندانیان نیز استفاده کرد.

پورشمسی بیان کرد: سپاه الغدیر در راستای اقدامات حمایتی و سازندگی خود، در زمینه ها و موضوعات بسیاری از قبیل طرح اطعام 10 هزار یتیم، 650 پروژه محرومیت زدایی از روستاها و … تعهدات بسیاری داده به طوری که تمام ظرفیت ها و گروه های جهادی استان تمام قد زیر بار تعهدات قرار دارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان ضرورت و اهمیت اشتغال زایی برای خانواده زندانیان عنوان کرد: 16 کارگاه اشتغال زایی در سطح استان راه اندازی خواهد شد که خانواده زندانیان می توانند در این کارگاه ها مشغول به کار شوند علاوه بر این امکان قرار گرفتن فضای لازم برای راه اندازی کارگاه اشتغال زایی در اختیار انجمن حمایت از زندانیان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه الغدیر برای رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان

آمادگی سپاه الغدیر برای رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان