مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-06سياسي

طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری صبح دوشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: توسعه فعالیت های پژوهشی به صورت ویژه دنبال می شود.

وی اضافه کرد: جامعه به یک سامانه جامع از اندیشه حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند است که حکم، نگاه، منویات و مطالبه ولی را، به تفکیک در تمام عرصه های مورد نیاز جامعه مشخص کرده باشد و طرح ملی رهیافت ولایت ، با همین نگاه و رویکرد طراحی شده است.

حجت الاسلام طاهری با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح ملی رهیافت ولایت ادامه داد: این طرح در سازمان تبلیغات اسلامی تصویب شد و پس از رایزنی های متعدد و تشریح ظرفیت های استان، و با عنایت حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی مقرر شد در استان بوشهر اجرا شود و مجوز آغاز فرآیند علمی کار صادر شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مکان مناسبی برای پژوهش در اختیار نداشت، درصدد استفاده از ظرفیت دانشگاه های بوشهر برآمدیم و پس از رایزنی های انجام شده با دکتر بحرانی، رییس دانشگاه پیام نور و استقبال ایشان، شرایط برای انجام کار فراهم شد که مقدمات کار در قالب تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می شود

طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می شود