مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-06سياسي

نماینده مسلمان کنگره: سناتور مک کارتی یک بزدل است


ایلهان عمر نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت مینه سوتا با انتقاد از مواضع سکوت کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوری خواهان در برابر اظهارات اسلام هراسانه نمایندگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از گاردین، ایلهان عمر روز یکشنبه در رابطه با امتناع مک کارتی رهبر جمهوری خواه مجلس نمایندگان از محکوم نکردن اظهارات لورن بوبرت نماینده جمهوری خواه کلرادو که اظهارات متعصبانه و اسلام هراسانه درباره همتای دموکرات خود داشته است، گفت: مک کارتی یک دروغگو و بزدل است.

عمر همچنین گفت که بسیار مطمئن است که نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا اقدام قاطعی علیه نماینده جمهوریخواه به علت اظهارات اسلام هراسانه در هفته آینده انجام خواهد داد.

عمر از سومالی به آمریکا آمد و در سال 2018 یکی از اولین زنان مسلمانی بود که به کنگره راه یافت.

سخنان عمر در حالی بیان می شود که هفته گذشته لورن بوبرت نماینده جمهوریخواه طرفدار ترامپ، عمر را یکی از اعضای جوخه جهاد فرض کرد و زمانیکه با او در آسانسور ساختمان کنگره آمریکا حضور داشت، به شوخی وی را به داشتن بمب، مورد تمسخر قرار داد.

با گذشت یک هفته از اظهارات اسلام هراسانه بوبرت، تاکنون چندین نماینده جمهوریخواه به دلیل این اظهارات گستاخانه عذرخواهی کرده اند اما متاسفانه هیچ بیانیه و محکومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مسلمان کنگره: سناتور مک کارتی یک بزدل است

نماینده مسلمان کنگره: سناتور مک کارتی یک بزدل است