مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-06سياسي

تکثر و تنوع شرکت های بیمه، قدرت انتخاب مردم را بالا می برد


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مسائل بیمه باید برای مردم تعریف شود، بیمه در یک بی مهری قرار گرفته است، این مسئله هم در نظام آموزشی رسمی و غیر رسمی باید مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مسائل بیمه باید برای مردم تعریف شود، بیمه در یک بی مهری قرار گرفته است، این مسئله هم در نظام آموزشی رسمی و غیر رسمی باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده صبح امروز (15 آذرماه) در دیدار با شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان هرمزگان به مناسبت روز صنعت بیمه ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد:روز بیمه فرصتی است که فعالان عرصه بیمه عملکرد یک ساله خود را بررسی کنند و برای آینده خود نیز برنامه ریزی کنند.

وی افزود: مسائل بیمه باید برای مردم تعریف شود، بیمه در یک بی مهری قرار گرفته است، این مسئله هم در نظام آموزشی رسمی و غیر رسمی باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: یکی از چالش هایی که در مسئله بیمه با آن رو به رو هستیم مسئله اطلاع رسانی به مردم است، اگر مردم در برخورد با مسائل کم توجه می شوند به دلیل عدم آگاهی آن ها است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: نقش رسانه ها در این زمینه بسیار پررنگ است چرا که رسالت اطلاع رسانی را به عهده دارند، تقویت بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثر و تنوع شرکت های بیمه، قدرت انتخاب مردم را بالا می برد

تکثر و تنوع شرکت های بیمه، قدرت انتخاب مردم را بالا می برد