مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-06سياسي

دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران


در این مقاله قصد داریم در مورد دو دوره زبان انگلیسی کسب و کار و MBA (International MBA) بین الملل دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اطلاعات بسیار مفیدی را به شما ارائه دهیم تا راهنمایی جهت انتخاب درست علاقه مندان به این دوره ها باشد.

دوره زبان انگلیسی کسب و کار با توجه به اینکه امروزه ارتباطات بین سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی به سطح بین المللی رسیده است، بنابراین فراگیری زبان انگلیسی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین اقدامات در حوزه امور اقتصادی و تجاری بین المللی است.

تسلط کامل مدیران و کارکنان شرکت هایی که در بخش بین المللی کار می کنند یکی از رموز موفقیت آن ها در جایگاه شغلی آن هاست.

زبان انگلیسی کسب و کار که برخی آن را با نام زبان انگلیسی بازرگانی می شناسند شامل مهارت هایی است که یک فرد در برقراری ارتباط موثر و کارآمد در سطح بین الملل به آن نیاز دارد.

بنابراین شرکت در دوره زبان انگلیسی کسب و کار برای تمام دانشجویان دوره مدیریت ضروری است تا با فراگیری فنون تخصصی زبان انگلیسی، به امور و برنامه های اجرایی خود به راحتی رسیدگی کنند.

به هر حال دوره زبان انگلیسی کسب و کار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به زبان آموزان این امکان را می دهد که پس از گذراندن این دوره به صورت کاملا حرفه ای مکالمه زبان انگلیسی را بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران

دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران